منوی سایت
قیمت طلا 3/544/000 تومان
(ابشده گرمی 18 عیار)

دستبند طلا

دستبند طلا

یکی از جذاب‌ترین انواع طلای موجود در هر طلا فروشی ، دستبند های طلا هستند که از بین انواع مدل دستبند طلا، دستبند اسم طلا جزء جدید ترین ها و محبوب‌ترین هاست. معمولاً دستبند های اسم طلا به دو صورت کلی چرم طلا و سنگ طلا ساخته می‌شوند که هرکدام از این دو نوع به حالت‌های دیگری دارند. برای مثال دستبند اسم طلا و سنگ دارای انواع مختلفی مثل مدل های فارسی و انگلیسی با انواع سنگ‌های زیبا مثل سنگ فیروزه آفریقایی یا اونیکس یا حتی سنگ ماه تولد هستند.

دستبند چرم طلای اسم طرح نستعلیق

طلای زرین با همکاری با هنرمندان سطح یک خط و هنر فارسی اقدام به طراحی و ساخت دستبند های طلا با طرح های اصیل ایرانی شامل طرح نستعلیق ، ثلث ، شکسته ، اسلیمی و … همراه با مرغوب ترین نوع چرم اسب نموده است.

دستبند چرم طلای اسم طرح نستعلیق

دستبند طلای اسم با سنگ فیروزه

سنگ فیروزه از دیرباز یکی از محبوب‌ترین سنگ‌های زینتی در بین مردم ایران زمین است که با رنگ آبی چشم نواز خود همواره یادآور آسمان و معنویت میباشد. ترکیب سنگ فیروزه با طرح های اسم نستعلیق و شکسته ساخته شده از طلای ناب اثر فاخری را تشکیل میدهد که این نوع دستبند طلا اسم گزینه بسیار ایده آلیست برای هدیه دادن به کسانی که دوستشان داریم.

دستبند-اسم-فارسی-(2)

دستبند چرم طلا اسم مدل انگلیسی

یکی دیگر از انواع دستبند طلای شیک طرح اسم طلا چرم با فونت انگلیسی است که محبوبیت زیادی علی الخصوص بین جوانان دارد. در صورت سفارش دستبند اسم طلا با فونت انگلیسی، اسم شما با انواع فونت‌ها نوشته و برایتان فرستاده می‌شود و پس از انتخاب شما، دقیقاً طرح مورد نظرتان روی چرم و طلا پیاده‌سازی می‌شود.

دستبند-اسم-طلا

دستبند اسم طلای بچه گانه

دستبند های طلای اسم بچه گانه با نوشتارهای فارسی و انگلیسی و سنگ‌های زیبا و رنگارنگ برزیلی هدیهبسیار مناسبی برای تولد فرزندان دلبندتان به شمار می‌رود.

دستبند-اسم-کودکانه

دستبند چرم اسم طلا با طرح دلخواه شما

طلای زرین افتخار دارد که هر نوع طرح و مدل دلخواه شما را به صورت دستبند طلا با چرم یا سنگ‌های مختلف ساخته و خدمت مشتریان عزیز تقدیم نماید.

دسبتند-چرم

سنگ‌ها و چرم مورد استفاده برای دستبند های طلا

تمامی سنگ‌های مورد استفاده در ساخت دستبند طلا اعم از سنگ فیروزه شجر آفریقایی و سنگ اونیکسکاملاً دارای اصالت و ضمانت بوده و به صورت تضمینی خدمت مشتریان ارائه میگردد. به علاوه چرم مورد استفاده برای دستبند های اسم طلا چرم طبیعی اسب است که مرغوب ترین نوع چرم در بازار به شمار می‌آید.

دستبند-چرم-طلا

چرا طراحی و ساخت دستبند طلای خود را به زرین میسپاریم؟

طلای زرین با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی و ساخت انواع گردنبند طلا ، دستبند طلا ، انگشتر طلا و ... با اسم شما و به صورت منحصر به فرد و اختصاصی و با بهره‌گیری از هنرمندان درجه یک در زمینه خطاطی و گرافیک کارنامه درخشانی را در این حوزه رقم زده است.

  • قیمت بسیار مناسب با بهترین کیفیت
  • سرعت ساخت فوق‌العاده بالا جهت مناسبت‌ها مانند تولد، سالگرد ازدواج و … بدون هزینه اضافه
  • بسته‌بندی و پکیجینگ شیک چوبی و کادویی و ارسال سریع و مطمئن همراه با بیمه مرسوله
  • ابتکار و خلاقیت و طراحی و ساخت انواع مدل های پلاک اسم، دستبند طلا، انگشتر طلا، حلقه ازدواج ،سرویس طلا ، …
  • استفاده از طلای 18 عیار با حک کد اتحادیه و سنگ‌های اصل تضمینی
  • بهره گیری از هنرمندان سرشناس حوزه خط و هنر ایرانی

روند سفارش و طراحی و ساخت دستبند طلای اسم

طراحی و ساخت دستبند اسم طلا به دو صورت زیر است.

  1. شما میتوانید طرح اسم مورد نظرتان را از طریق تلگرام یا ایمیل برای ما بفرستید. کارشناسان با توجه به طرحتان دقیقاً طرح فرستاده شده را ساخته و خدمت شما تقدیم میکنند.
  2. فقط کافی است یکی از مدل های دستبند طلای موجود داخل سایت که با یک اسم دیگر است را انتخاب کرده و درون صفحه محصول مورد نظر، اسم دلخواهتان را بنویسید. مطابق مراحل زیر:
    1. یکی از مدل های دستبند طلا را از سایت انتخاب کنید ( مشاهده طرح ها )
    2. اسم دلخواهتان را در بخش ”سفارش با اسم شما” بنویسید.
    3. متعلقات دستبند اسم طلای خود مانند چرم هورس، سنگ اونیکس، سنگ فیروزه آفریقایی و … را از بخش ”متعلقات” انتخاب کنید.
    4. اندازه دستبند اسم طلا را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید. لازم به ذکر است که ضخامت تمامی سایزها استاندارد بوده و دستبند ها کاملاً مستحکم میباشند.
    5. روی دکمه ثبت سفارش کلیک کنید.
    6. اطلاعات تکمیلی مانند آدرس و شماره تماس تلگرام دار (جهت ارسال مدل‌های طراحی شده برای شما و هماهنگی‌های ارسال دستبند طلای شما) را وارد کرده و روی دکمه ثبت سفارش کلیک کنید.
    7. در این مرحله، برای پرداخت بیعانه و ثبت نهایی وارد صفحه پرداخت آنلاین می‌شوید و با تکمیل فرآیند و دریافت کد رهگیری سفارش شما ثبت نهایی می‌شود.
    8. مابقی هزینه پس از تکمیل فرآیند ساخت و هنگام ارسال اخذ میگردد.
سوالی دارید؟ همین حالا بپرسید
ارتباط مستقیم با پشتیبانی