منوی سایت
قیمت طلا 3/283/000 تومان
(ابشده گرمی 18 عیار)

هر آنچه قبل از خرید گوشواره باید بدانیم

هر آنچه قبل از خرید گوشواره باید بدانیم

نکات خرید گوشواره طلا

گوشواره هزاران سال است که یک جواهرات شیک برای مردان و زنان بوده است. جای تعجب نیست که گوشواره ها بسیار محبوب هستند، آنها چهره شما را روشن می کنند و درخشندگی ظریفی به پوست شما می بخشند که همیشه جذاب است. نائومی سارنا، طراح جواهرات، می‌گوید: «اولین چیزی که به آن نگاه می‌کنم، چشم‌های یک فرد است. گوشواره ها هم سطح چشم ها هستند و درخشش چشمان شما را تکمیل می کنند. گوشواره اشتباه می تواند تجربه دردناکی هم برای گوش و هم برای استایل شما باشد. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند بهترین گوشواره را متناسب با استایل خود انتخاب کنید.

یک طرح عالی را انتخاب کنید

مانند سایر انواع جواهرات، گوشواره ها در اشکال و سبک های بسیار متنوعی عرضه می شوند. اگرچه سبک گوشواره های شما اغلب با مناسبت تعیین می شود، اما نباید از امتحان کردن طرح های جدید بترسید. سعی کنید مجموعه ای از سبک ها را آزمایش کنید تا زمانی که سبک های مناسب خود را پیدا کنید.

گوشواره های شما می توانند به شما کمک کنند جلوه دلخواه خود را ایجاد کنید: حرفه ای، باکلاس، رمانتیک، سرگرم کننده، لذت بخش  و یا زیبا. طرح خود را با هدف خود انتخاب کنید.

BlackDiamondEarrings-MidnightStars-NaomiSarna-HiRes-July2020-resized-opt-768x527

مدل مو

موهای خود را در نظر بگیرید. آیا موهای مجعد دارید؟ اگر که دارید، بهتر است مدل گوشوارهای انحنا دار را انتخاب کنید که از جریان موهای شما پیروی می کنند. اگر موهای بلندی دارید، بهتر است مدل‌های جسورانه‌تری را انتخاب کنید که در مقابل موهایتان ظاهر شوند، اما در موهایتان گیر نکنند.

رنگ موهای خود را نیز در نظر بگیرید. طلای زرد در برابر موهای تیره یا قرمز زیبا به نظر می رسد، اما ممکن است در افرادی که موهای بلوند یا روشن دارند گم شود. طلای سفید یا پلاتین با موهای بلوند روشن یا نقره ای ترکیب دوست داشتنی ای است.

After-Midnight-Earrings-Square

رنگ

رنگ یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب گوشواره است. یک گوشواره با رنگ زیبا باید مکمل چشم و چهره و همچنین لباس شما باشد. مجموعه ای از رنگ ها را آزمایش کنید تا زمانی که رنگ هایی را بیابید که رنگ چهره شما را برجسته می کنند و به خوبی با رنگ های غالب کمد لباس شما هماهنگ می شوند. به یاد داشته باشید: شما گوشواره را متناسب با لباس خود می خرید، نه لباسی که با گوشواره شما هماهنگ باشد!

با سنگ یا بدون سنگ

تصمیم به پوشیدن گوشواره با سنگ قیمتی عمدتاً بر اساس مناسبت و ترجیح شخصی است. سنگ‌های قیمتی کوچک مناسب پوشیدن روزمره است، در حالی که سنگ‌های قیمتی بزرگ‌تر باید برای مناسبت‌های خاص رزرو شوند. عامل دیگری که باید در نظر گرفت هزینه است. برای جواهرات اصیل، هرچه سنگ بزرگتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است.

Turquoise-Diamond-Paraiba-Tassel-Earrings-Spread

اندازه

وقتی نوبت به گوشواره می رسد، اندازه اهمیت دارد. یک گوشواره خوب نه تنها به اندازه گوش، بلکه به مو و صورت نیز توجه می کند. اگر گوشواره ها بیش از حد بزرگ باشند، توجه بیش از حد را به خود جلب می کنند و از ظاهر کلی شما می کاهند. اگر خیلی کوچک باشند دیده نمی شوند.

گوشواره-اسم

شکل صورت

فرم صورت یکی از مهمترین نکاتی است که در انتخاب گوشواره باید به آن توجه کرد. برای افراد خوش شانسی که صورت بیضی شکل دارند، هر مدل گوشواره مناسب است. اگر صورت گرد دارید، گوشواره های بلندی را انتخاب کنید که اثر لاغری داشته باشد. گوشواره های گلابی شکل برای متعادل کردن صورت مثلثی شکل که در بالا پهن تر از پایین است به خوبی کار می کنند. این مدل‌ها همچنین برای افرادی که چهره‌ای به شکل قلب دارند که در پیشانی پهن‌تر و در چانه باریک‌تر است نیز جذاب هستند.

گوشواره-شعر

وزن

وزن گوشواره شما هم در راحتی و هم در ظاهر تفاوت زیادی ایجاد می کند. افتادگی گوشواره دارای اضافه وزن نمای زیبایی ندارد و میتواند منجر به آسیب گوش شود.

ارتفاع گوشواره

علاوه بر اندازه و وزن، طول گوشواره نیز باید در نظر گرفته شود. اگرچه یک گوشواره بلندتر می تواند ظرافت را به شما اضافه کند، اما همچنین می تواند مانع حرکت شما شود. هنگامی که گوشواره های بلندتری را امتحان می کنید، مطمئن شوید که می توانید به راحتی سر خود را از این طرف به سمت دیگر حرکت دهید بدون اینکه گوشواره روی یقه یا شانه خود قرار بگیرد.

(اگر سال ها از سوراخ شدن گوش های شما میگذرد، ممکن است متوجه بزرگ شدن سوراخ گوش هایتان شده باشید. در این مورد، بهتر است گوشواره هایی را انتخاب کنید که طرحی داشته باشند که سوراخ  گوش شما را بپوشاند و از گوشواره های سنگین که ممکن است سوراخ گوش شما را بزرگتر نشان دهد، اجتناب کنید.)

photo_2022-04-06_11-10-30

قیمت

قیمت گوشواره ها بسته به کیفیت فلز و جواهرات موجود در آنها از چند دلار تا هزاران دلار متغیر است. بیشتر خانم‌ها ترجیح می‌دهند برای لباس‌هایی که هر روز می‌پوشند، خرج متوسطی کنند و برای چند جفتی که برای مناسبت‌های خاص رزرو می‌کنند، کمی گران‌تر خرج کنند. نکته مهم این است که شما از گوشواره هایی که خریداری می کنید راضی هستید، صرف نظر از اینکه چقدر تصمیم دارید هزینه کنید.

photo_2022-05-16_10-59-13 گوشواره-بینهایت-با-قلب 450-گوشواره-طلا-شعر-ای-درد-توام-درمان-در-بستر-ناکامی-ای-یاد-توام-مونس-در-گوشه-تنهایی0

منبع:

https://naomisarna.com/

سوالی دارید؟ همین حالا بپرسید
ارتباط مستقیم با پشتیبانی