منوی سایت
قیمت طلا 3/289/000 تومان
(ابشده گرمی 18 عیار)

خرید طلای آنلاین

خرید طلای آنلاین

برتری خرید طلای آنلاین نسبت به خرید حضوری در طلافروشی ها اهمیتی دارد که اغلب کسانی که خرید آنلاین داشته اند آن را درک کرده اند. از جمله مزیت هایی که خرید آنلاین طلا دارد، دخیل بودن نظر مشتری در جواهر طلایی است که ساخت و پرداخت می شود.

وقتی که در طلافروشی ها هستید تنها با محصولات محدودی مواجه هستید که از بین آنها مجبورید جواهر طلایی را که به سلیقه تان نزدیک است و کاملا مورد علاقه تان نیست را انتخاب کنید.

خرید-انلاین-طلا

اما در خرید طلای آنلاین شما محصول مورد نظرتان را سفارش می دهید سپس با ده ها و صدها طرح مطابق با طرح سفارشی تان مواجه می شوید. مثلا وقتی که سفارش پلاک اسم، دستبند چرم، حلقه ازدواج، ست یا نیم ست می دهید، قرار نیست مثل طلافروشی از بین چند محصول محدود یکی را انتخاب کنید بلکه متخصصان طراحی طلا و جواهرات برای شما چندین طرح مختلف در مدل های متفاوت، طراحی می کنند. در نتیجه شما با انتخاب های متعددی رو به رو هستید که هر کدام از آنها به نحوی به سلیقه شما نزدیک هستند و پس از آن بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید. برای مثال شما می خواهید که یک پلاک طلا را با حروف فارسی سفارش دهید، باشد متخصص در طلای آنلاین با انواع فونت های فارسی که بسیار متنوع و زیبا هستند برای شما مدل های متنوع را طراحی می کنند و ویژگی های دیگری مثل ابعاد، پوزیشن قرارگیری طلا، نوع طلای زرد یا سایر طلاها، پلاک یا انواع زنجیرها و ... را با شما در میان میگذارند تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید. این در حالی است که در طلافروشی شما هیچ دخالتی در ساخت و پرداخت جواهر طلای خود نخواهید داشت. یکی دیگر از مزیت های خرید طلای آنلاین این است که با مشاوره گرفتن از طراحان متخصص طلا می توانید اطلاع یابید که با میزان پولی که دارید سفارش ساخت چه نوع محصولی برایتان امکان پذیر است.

ممکن است پولی که شما می خواهید صرف خرید طلا کنید کمتر از آنچه باشد که در طلافروشی ها وجود دارد با نگاهی به سایت طلای زرین می توان دید که چه جواهرات طلایی با وزن پایین اما ظاهر حجیم و مستحکم توسط این تیم متخصص طراحی طلا ساخته شده است. بنابراین خرید طلای آنلاین به شما این امکان را می دهد که با هر میزان پولی که دارید بهترین محصول را خریداری کنید.

خرید-از-طلای-زرین

همچنین در خرید طلای آنلاین برخلاف طلا فروشی ها طرح ها و جشنواره های تخفیفی وجود دارد مثل جشنواره شب یلدا و جشنواره ولنتاین در سایت طلای زرین یا قرعه کشی آنلاین از بین مشتریان برای اهدای جواهر رایگان.

طلای-با-کیفیت-در-طلای-زرین

با افزایش اعتماد مردم به خرید آنلاین انواع محصولات طلا و غیر طلا در این سبک خرید رواج پیدا کرده است و سرعت تولید و ارسال محصولات خریداری شده هم افزایش پیدا کرده است در خرید طلا از گالری طلای زرین در هر کجای کشور باشید جواهر طلای خود را ظرف 3 روز کاری با ارسال رایگان دریافت کنید.

سوالی دارید؟ همین حالا بپرسید
ارتباط مستقیم با پشتیبانی