منوی سایت
قیمت طلا 3/721/000 تومان
(ابشده گرمی 18 عیار)

دستبند طلا با ترکیب چرم و سنگ اصل

دستبند طلا با ترکیب چرم و سنگ اصل

دستبند طلا یکی از جواهرات طلای پرطرفدار و محبوب در میان سایر محصولات طلا است. در ساخت طلای کلاسیک یا در طلافروشی ها دستبند طلا اغلب با طلای خالص ساخته می شد اما اکنون، مخصوصا در طلای آنلاین که در صفحات مجازی تبلیغی شان، محصولات متنوع و زیبایی را ساخت و پرداخت می کنند، شاهد جواهرات طلای جدیدی مخصوصا دستبندهای متنوع هستیم. دستبند طلا به دلیل اینکه بر روی دست قرار دارد و دستها  خیلی در معرض محیط هستند مانند شستشو، کار یدی و.. باید از استحکام قابل قبولی برخوردار باشند چون امکان گم شدن و باز شدن آن هم باعث میشود که بیشتر در معرض گم شدن و سایر آسیب ها باشد. به همین دلیل طلاسازان به جای دسته ی طلایی از ترکیباتی مانند چرم خالص و سنگ اصل استفاده می کنند که در صورت گم شدن ضرر مالی آن هم کمتر باشد هرچند که  دستبند چرم خالص و سنگ اصل هم ارزش مادی کمی ندارند اما به اندازه ارزش مادی طلا نیستند، در نتیجه استفاده از این ترکیبات علاوه بر زیبایی مقرون به صرفه هم هستند. همچنین استفاده از این ترکیبات یک مزیت مادی دیگر دارد وقتی شما طلایی که نگین دار است را از طلافروشی می خرید هنگام خرید طلا  قیمت نگین ها محاسبه می شود اما در هنگام فروش قیمت وزن آنها حساب نمی شود.

دستبند طلا اسم سفارشی

اما در خرید طلای ترکیبی قیمت طلا و چرم یا سنگ به صورت جداگانه محاسبه می شود و خریدار ضرر نمی کند. از طرف دیگر استفاده از چرم خالص و سنگ اصل باعث می شود که جواهر طلای خاص و متفاوتی نسبت به سایر طلاها داشته باشید. ترکیب طلا بالخص طلای زرد با چرم تیره و سنگهای زینتی اصل باعث می شود که کنتراست زیبایی بین آنها به وجود بیاید و چشمگیری خاصی به جواهر طلا بدهد. در گالری طلای آنلاین زرین با توجه به نظرسنجی هایی که از مشتریان به عمل آمده چنین برآورد شده است که پلاک اسم طلا با چرم و طرح هایی مانند بته جقه با سنگ های قیمتی تطابق بیشتری دارند. همچنین استفاده از دسته چرم هورس که یکی از گونه های چرم اصل و مرغوب است بیشتر مورد پسند کسانی است که ترجیح می دهند طلایشان کلاسیک نباشد و طرح اسپورت را برای جواهر خود می پسندند. همچنین پلاک اسم و چرم برای آقایان مناسب تر از دستبندی با دسته طلایی است  و به این صورت می توانند طلای متعارفی را استفاده کنند. در نتیجه استفاده از ترکیبات غیر طلا با طلا در ساخت دستبند مزیت های زیادی دارد که در اینجا به چند مورد آن اشاره شد.

دستبند چرم وطلا

اگر می خواهید به روزترین و شیک ترین دستبندهای طلا ، دستبند چرم و دستبند اسم  را به صورت آنلاین مشاهده کنید کافیست سری به گالری طلای زرین بزنید. در طلای زرین علاوه برانتخاب طرح های زیبایی از دستبند که قبلا دیده اید با سفارش طرح دلخواهتان می توانید نزدیک ترین نوع دستبند به سلیقه تان را با استفاده از تجارب و ایده های طراحان انتخاب کنید.

سوالی دارید؟ همین حالا بپرسید
ارتباط مستقیم با پشتیبانی