منوی سایت
قیمت طلا 3/283/000 تومان
(ابشده گرمی 18 عیار)

کادو ولنتاین چی بخریم ؟

کادو ولنتاین چی بخریم ؟

به ایام " کادو ولنتاین چی بخرم" نزدیک می شویم. سوال بسیاری از ما این روز ها این است که بهترین هدیه ولنتاین چیست ؟ خانم ها چه کادو های ولنتاینی دوست دارند؟ بهترین هدیه ولنتاین برای مردان چیست؟

برای ولنتاین چه کنیم ؟

در واقع چیزی به نام بهترین ایده کادو ولنتاین تقریبا وجود ندارد. اما اگر به دنبال غافل گیر کردن همسر یا دوست خود هستید، هدیه ای ارزشمند و ماندنی مانند طلا میتواند ایده جذاب برای کادو ولنتاین باشد. طلا هدیه ایست که بدون شک لبخند شادی و رضایت را بر روی لب های هر فردی می آورد.  تاریخ ولنتاین 1400 روز دوشنبه 26 بهمن ماه است. در این روز عشاق به نشانه عشق و تعهد، به یکدیگر هدیه،  از جمله طلا می دهند. جذابیت و ارزش طلا بر کسی پنهان نیست. مخصوصا برای خانم ها که با گرفتن هدیه طلا ذوق زده و خوشحال می شوند. برای به دست آوردن قلب کسی که دوستش دارید، بهترین هدیه طلاست. طلا فلزی با دوام است و برخلاف اکثر کادو های رایجِ ولنتاین، اثر ماندگاری بر روی طرف مقابل دارد، زیرا که هر موقع که آن را ببینید و از آن استفاده کند،به یاد شما خواهد افتاد. این یعنی دوستی و عشق عمیق تر.

Man-Putting-Pearl-Necklace-on-Woman

ولنتاین روزیست که میتوانید “عشق” این مهم ترین و موثرترین احساس آدمی را با کادو ولنتاین گرامی بدارید. طلا میتواند هم به عنوان کادو ولنتاین پسرانه و مردانه باشد و هم به عنوان کادو ولنتاین دخترانه و زنانه. اما باید آگاه باشید که چه نوع جواهر طلا ای را برای چه کسی و در چه مناسبتی میخرید. مثلا به عنوان کادو ولنتاین برای پسر بهتر است که جواهراتی مانند گردنبند طلا ( گردنبند اسم یا گردنبند طرح )، با سنگ، دستبند اسم یا دستبند طلا با چرم طبیعی، گیره کراوات طلا و یا انگشتر و حلقه طلا بخرید. در کل بهتر است سلیقه فرد مقابل را بر اساس جواهرات و زیورآلاتی که استفاده میکند حدس بزنید و با توجه به بودجه خود جواهر طلا دلخواه را سفارش دهید.

اگر قصد ازدواج با عشق خود در آینده نزدیک را دارید، ولنتاین بهترین فرصت برای درخواست ازدواج است. یک میز خوب در یک رستواران مناسب رزرو کنید. میز را با شمع معطر و گل مورد علاقه او تزئین کنید و در فرصتی مناسب از او درخواست کنید. برای این کار نیاز به حلقه و انگشتر طلا نیز دارید. این قسمت را به ما بسپارید. متخصصین ساخت طلای زرین بهترین انگشتر ازدواج و نامزدی ممکن را برای شما بصورت سفارشی خواهند ساخت. انگشتر اسم هدیه متفاوتی است که هر جایی آن را پیدا نخواهید کرد و از آنجایی که خانم ها عاشق این هستند نامشان را بصورت طلا داشته باشند، انگشتر اسم طلا انتخابی مناسب به عنوان هدیه ولنتاین برای دختر خواهد بود.

photo_2022-02-01_12-06-29

خرید طلا و سفارش آنلاین از طلای زرین مزیت های زیادی دارد از جمله اینکه شما میتوانید طلای خود را شخصی کنید، این یعنی اینکه سلیقه شما صد در صد بر روی جواهر طلا اعمال می شود تا مطمئن شوید کادوی ولنتاینی که تهیه میکنید برازنده دوست و یا همسرتان باشد.

خبرهای خوب طلای زرین برای مشتریانش

  • تخفیف ویژه جشنواره روز ولنتاین، " تخفیف ویژه عشق "
  • تزئین کادوی ولنتاین
  • جعبه کادو ولنتاین شیک.
  • طراحی رایگان
  • انواع کادو ولنتاین برای پسر و کادو ولنتاین برای دختر
  • ساخت طلا با پرداخت دو طرفه
  • کارت طلای زرین
  • ارسال رایگان درب منزل و امکان خرید حضوری
photo_2022-02-01_12-23-51
سوالی دارید؟ همین حالا بپرسید
ارتباط مستقیم با پشتیبانی