منوی سایت
قیمت طلا 3/283/000 تومان
(ابشده گرمی 18 عیار)

نکات خرید طلا و جواهرات برای آقایان

نکات خرید طلا و جواهرات برای آقایان

در خرید طلا و جواهرات برای آقایان نکاتی وجو دارد که حتما باید به آن توجه کنید. طلای زرین اینجاست تا به شما کمک بکند هدیه مناسب برای مردان زندگیتان را پیدا کنید:

1.     بر اساس فرم بدنی و هیکل آقایان هدیه بخرید؛ معمولا آقایانی که درشت هیکل هستند تمایل چندانی به جواهرات وطلا های ظریف و براق ندارند. خلاف همین قاعده نیز صدق میکند. به عنوان مثال یک دستبند زنجیری ظریف برای یک آقا درشت هیکل گزینه مناسبی نیست؛ در عوض یک دستبند چرمی با طلا یا نقره انتخاب خیلی خوبی برای این شخص می باشد.

2.     سبک شخصی او را بررسی کنید و چیزی را پیدا کنید که مطابق با سلیقه او باشد. اینکه طلا دوست دارد یا نقره؟ دستبند را دوست دارد یا گردنبند و یا انگشتر ؟ اگر بتوانید انتخاب های خود را بر اساس سلیقه فرد مقابل انجام بدهید؛ احتمال اینکه چیزی را که به او می‌دهید دوست داشته باشد و در واقع بپوشد، به طرز چشمگیری افزایش می‌یابد.

3.     سنگ قیمتی خود را هوشمندانه انتخاب کنید. اگر او شغلی دارد که به کار فیزیکی زیاد یا استفاده طولانی مدت از دستانش در یک محیط سخت نیاز دارد، شاید سنگ های قیمتی و جواهرات گزینه خوبی برای او نباشد.

4.     انتخاب جواهرات شما به رابطه شما با گیرنده نیز بستگی دارد. اگر او همسر، پدر، برادر و غیره شماست، این تعیین می کند که چه چیزی را به آنها بدهید. به عنوان مثال بهتر برای پدر خود طلا یا جواهراتی را بخرید که مناسب سن او باشد. برای افراد کم سن و سال تر اما میتوانید طبق مد روز عمل کنید و چیز های جدید و  نو را بخرید.

5.     جواهرات کم کیفیت و بدلی نخرید. بسیاری بر این باورند نوع جواهر و زیورآلات برای مردان مهم نیست و میتوان از ترکیبات فلزی ارزان و بدلیجات به عنوان هدیه برای آقایان استفاده کرد. این باور کاملا غلط هست. کیفیت و جنس هدیه خریداری شده برای آقایان نیز همانند خانم ها مهم است. علاوه بر این بسیاری از ترکیبات و آلیاژ های ارزان حساسیت زا هستند و به سرعت از بین میروند یا تغییر رنگ میدهند.

6.     اگر که سردرگم هستید و سلیقه فرد مورد نظر خود را نمیدانید؛ به گزینه های امن تر پناه ببرید. دکمه سر دست، گیره کراوات و سنجاق سینه گزینه هایی هستند که تقریبا برای هر مردی مناسب هستند و حتما آن ها را خوش حال خواهند کرد. این موارد از سالیان دور جز موارد پر طرفدار بین آقایان بوده اند. گروه طلای زرین آمادگی دارد تا این موارد را به صورت سفارشی برای شما در کمترین زمان ممکن بسازد؛ میتوانید این موارد را در صفحه اکسسوری طلا مشاهده کنید

photo_2022-05-01_13-02-09

7.     از انگشتر غافل نشوید. رایج ترین زیورآلات برای یک مرد انگشتر است. در خرید انگشتر حتما این نکته را در ذهن داشته باشید که اغلب آقایان  بعد از سنین نوجوانی دیگر علاقه چندانی به انگشتر های درشت و زمخت با اشکال مختلف  ندارند. بهتر است انگشتر های کلاسیک و ساده که همراه با یک نگین و یا سنگ هستند را انتخاب کنید. در ضمن اگر فرد مورد نظر از قبل یک یا دو انگشتر دارد و از انها استفاده میکند؛ انگشتر انتخاب مناسبی برای این شخص نیست.

41f7989eb94c03b2b2b8f20b93529a8a
سوالی دارید؟ همین حالا بپرسید
ارتباط مستقیم با پشتیبانی