منوی سایت
قیمت طلا 3/531/000 تومان
(ابشده گرمی 18 عیار)

پلاک اسم و گردنبند اسم طلا

پلاک اسم و گردنبند اسم طلا

از گردنبند اسم و پلاک اسم طلا نه تنها میشه به عنوان یکی از بهترین و خاص‌ترین گزینه‌ها برای هدیه دادن به کسانی که دوستشون داریم اسم برد، بلکه یکی از ایده‌آل‌ترین و مناسب‌ترین زیورآلاتیه که هم برای درخشندگی خودمون تو همه جا میتونیم ازش استفاده کنیم، هم میتونیم با داشتن اسم کسایی که دوستشون داریم به عنوان جواهر همیشه به یادشون باشیم. علت مناسب بودن پلاک اسم یا گردنبند اسم به عنوان هدیه کاملا واضحه. اول اینکه با توجه به طراحی اختصاصی میدونیم که هدیه‌ای که داریم میدیم کاملاً منحصر به فرده و به خاطر همین مسلماً پلاک اسم از خیلی از طلاهای موجود توی طلا فروشی که به صورت عمده ساخته شدن برای افراد ارزشمندتره.

پلاک اسم طرح نستعلیق

گروه طلای زرین افتخار دارد که برای اولین بار و به طور مستقیم از هنر استادان خطاطی و هنر ایرانی در ساخت پلاک های طلای اسم استفاده نماید که این همکاری موجب تمایز قابل توجه بین پلاک های طلای زرین با پلاک‌های معمولی بازاری که عمدتا از روی فونت‌های آماده کامپیوتری ساخته می‌شوند میگردد.

پلاک اسم طرح نستعلیق

پلاک طلای اسم انگلیسی

یکی از پرطرفدارترین و رایج‌ترین انواع پلاک طلا، پلاک اسم انگلیسی میباشد. با سفارش آویز اسم مورد نظر شما، مدل‌های اسم شما با انواع فونت‌های انگلیسی پرطرفدار نوشته و برایتان از طریق تلگرام ارسال میگردد. با انتخاب هریک از طرح‌ها دقیقاً پلاک اسم طلای آن برایتان ساخته می‌شود.

پلاک طلای اسم انگلیسی

گردنبند طلای اسم دو رنگ دو اسم

برای اولین بار و به صورت انحصاری موفق به ساخت مدلی از گردنبند های طلای اسم شدیم که به صورت دو رنگ طلای مات و براق بوده و جهت ساخت گردنبند دو اسم مناسب میباشد.

گردنبند طلای اسم دو رنگ دو اسم

انواع زنجیر طلای مورد استفاده برای گردنبندهای اسم طلا

بسته به اندازه پلاک طلا ، انواع زنجیرهای طلای با کیفیت درجه یک به همراه پلاک اسم ارائه میگردد. این زنجیر های طلا شامل مدل هایی چون فلامینگوی ترک، ونیزی، بیزمارک ایتالیایی و … میباشد.

انواع زنجیر طلای مورد استفاده برای گردنبندهای اسم طلا

سنگ‌های مورد استفاده برای گردنبند های طلای اسم

عموما برای گردنبند های پلاک اسم رو لباسی یا رو مانتویی از سنگ‌های متنوعی استفاده می‌شود که دو نوع پرطرفدار از انواع سنگهای پلاک اسم طلا سنگ اونیکس و سنگ فیروزه آفریقایی میباشد. با مراجعه به بازار، متوجه کثرت انواع مدل های گوناگون از این سنگ‌ها می‌شویم که در این رابطه باید گفت تنها یک نوع از این مدل ها اصل بوده و باقی آن‌ها دارای کیفیت لازم نیست. گروه زرین مفتخر است که برای محصولات خود از سنگهای اصل درجه یک و به صورت تضمینی استفاده میکند.

سنگ‌های مورد استفاده برای گردنبند های طلای اسم

ساخت پلاک طلا با طرح دلخواه شما

طلای زرین آمادگی این را دارد که هر نوع طرح پلاک طلای دلخواه شما را با کوچکترین جزییات و بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت بسازد. به علاوه، امکان حک اسم، تاریخ، اثر انگشت و … روی پلاک های طلای سفارشی شما ممکن میباشد.

چرا طراحی و ساخت پلاک اسم و گردنبند اسم خود را به زرین میسپاریم؟

طلای زرین با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی و ساخت انواع گردنبند طلا ، دستبند طلا ، انگشتر طلا و ... با اسم شما و به صورت منحصر به فرد و اختصاصی و با بهره‌گیری از هنرمندان درجه یک در زمینه خطاطی و گرافیک کارنامه درخشانی را در این حوزه رقم زده است.

  • قیمت بسیار مناسب با بهترین کیفیت
  • بهره گیری از هنرمندان سرشناس حوزه خط و هنر ایرانی
  • ابتکار و خلاقیت و طراحی و ساخت انواع مدل های پلاک اسم، دستبند طلا، انگشتر طلا، حلقه ازدواج ، سرویس طلا ، …
  • استفاده از طلای 18 عیار با حک کد اتحادیه و سنگ‌های اصل تضمینی
  • سرعت ساخت فوق‌العاده بالا جهت مناسبت‌ها مانند تولد، سالگرد ازدواج و … بدون هزینه اضافه
  • بسته‌بندی و پکیجینگ شیک چوبی و کادویی و ارسال سریع و مطمئن همراه با بیمه مرسوله

توضیح نحوه سفارش و روند طراحی و ساخت پلاک طلا

به منظور طراحی و ساخت گردنبند طلا و پلاک اسم دو روش کلی وجود دارد. در حالت اول شما میتوانید طرح اسم مورد نظر خود را که قصد ساخت آن به صورت گردنبند اسم دارید برای ما بفرستید. کارشناسان ما با توجه به طرح ارسالی شما دقیقاً عین طرح را ساخته و خدمت شما تقدیم میگردد. در حالت دوم، فقط کافی است شما یکی از طرح‌های پرطرفدار پلاک اسم طلا موجود در سایت که با یک اسم دیگر است را انتخاب کرده و در داخل صفحه متعلق به آن مدل، اسم مورد نظر خود را بنویسید. مطابق مراحل زیر:

  1. یکی از طراحی‌های گردنبند اسم طلا را از داخل سایت انتخاب کنید ( مشاهده مدل‌ها )
  2. اسم مورد نظر خود را در بخش ”سفارش با اسم شما” بنویسید.
  3. متعلقات گردنبند اسم مانند زنجیر طلای مردانه/زنانه، سنگ اونیکس، سنگ فیروزه آفریقایی و … را از بخش ”متعلقات” انتخاب کنید.
  4. اندازه پلاک اسم خود را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید. لازم به ذکر است که ضخامت تمامی سایزها استاندارد بوده و کاملاً مستحکم میباشد.
  5. روی دکمه ثبت سفارش کلیک کنید.
  6. اطلاعات تکمیلی مانند آدرس و شماره تماس تلگرام دار (جهت ارسال مدل‌های طراحی شده برای شما و هماهنگی‌های ارسال پلاک طلای شما) را وارد کرده و روی دکمه ثبت سفارش کلیک کنید.
  7. در این مرحله، برای پرداخت بیعانه و ثبت نهایی وارد صفحه پرداخت آنلاین می‌شوید و با تکمیل فرآیند و دریافت کد رهگیری سفارش شما ثبت نهایی می‌شود.
  8. مابقی هزینه پس از تکمیل فرآیند ساخت و هنگام ارسال اخذ میگردد.
سوالی دارید؟ همین حالا بپرسید
ارتباط مستقیم با پشتیبانی