منوی سایت
قیمت طلا 3/438/000 تومان
(ابشده گرمی 18 عیار)

راهنمای خرید هدیه طلا برای آقایان از طلای زرین

راهنمای خرید هدیه طلا برای آقایان از طلای زرین

خرید طلا برای آقایان میتواند چالش برانگیز باشد؛ چرا که آقایان اصولا در این باره صحبت نمیکنند. اما میتوان گفت که اکثر آقایان تقریبا به نوعی از طلا، نقره و جواهرات علاقه دارند؛ به خصوص در نسل های جوان تر که دیگر اعتقاد های قدیمی اجدادشان را ندارند. شما به عنوان یک مرد مدرن میتوانید از طلا استفاده کنید؛ فقط باید نوعی از آن را انتخاب کنید که مناسبتان باشد.

در این مقاله چند مورد هدیه طلا برای آقایان را بررسی میکنیم که میتوانید از گالری طلا زرین تهیه کنید.

دستبند طلا و چرم مردانه

دستبند طلا مردانه ( با اسم یا طرح ) محبوب ترین و رایج ترین چیزیست که آقایان استفاده میکنند. در این محصول پلاک طلا که میتواند اسم یا طرح دلخواه باشد؛ به دستبند چرم طبیعی که انواع بسیار زیادی دارد متصل میشود. این محصول مناسب هر دو تیپ رسمی و اسپرت میباشد. هیچ چیز مانند یک دستبند طلا و چرم نمیتواند تیپ یک مرد را کامل کند.

پیشنهاد ما برای دستبند طلا و چرم مردانه، دستبند طلا طرح کات می باشد.

مشاهده و خرید دستبند های طلا و چرم اسم

مشاهده و خرید دستبند های طلا و چرم طرح

450-دستبند-طلا-مردانه-اسم-حسین0 450-دستبند-طلا-طرح-کات0

گیره کراوات طلا

گیره کراوات طلا به این دلیل که روی سینه نصب میشود و به اصطلاح "تو چشم" است؛ تاثیر زیادی در ظاهر یک آقا دارد. این محصول برای آقایانی که عادت به پوشیدن کت و شلوار دارند مناسب است. به خصوص آن آقایانی که مشاغل خاص دارند مانند پزشکی و یا مدیریت یک مجموعه، میتوانند اسم و یا عنوان شغلی خود را برای حک شدن روی گیره کراوات طلا سفارش بدهند.

مشاهده قیمت و خرید گیره کراوات طلا

450-گیره-کراوات-طلا-طرح-فروهر0 450-گیره-کراوات-طلا-سفید0

دکمه سردست طلا

دکمه سر دست طلا به آقایان حس شکوه و مردانگی میبخشد. ممکن است فردی که قصد خرید برای او را دارید موارد بالا را از قبل داشته باشد اما کمتر کسی به دکمه سر دست طلا فکر میکند؛ بنابراین هدیه منحصر به فردی محسوب میشود. این محصول از مواردی است که میتوانید برای هر مناسبتی تهیه کنید؛ فرقی نمیکند که آن آقا همسر شما باشد؛ برادرتان و یا دوست صمیمی تان؛ چه سالگرد ازدواجتان باشد و یا تولد دوستتان.

شیک ترین دکمه های سرآستین طلا سبک مینیمال را در اینجا ببینید.

450-دکمه-سر-آستین-طرح-ببر0 450-دکمه-سردست-اسم0

سنجاق سینه طلا

سنجاق سینه طلا دیگر اکسسوری رسمی می باشد که میتوانید آن را در طلای زرین سفارش دهید. سنجاق سینه طلا در خرید طلا و سفارش ساخت از طلای زرین محدودیتی برای طراحی وجود ندارد در نتیجه طرح سنجاق سینه شما میتواند اسم، لوگو برند و یا هر طرح دلخواه دیگری که شما بخواهید باشد.

مشاهده و خرید سنجاق سینه طلا از طلای زرین

450-سنجاق-سینه-طلا-لوگو-شرکت0

جاسوئیچی طلا با چرم

در ساخت سفارشی این محصول علاوه بر طلا  از چرم طبیعی استفاده میشود. پلاک طلا می تواند لوگو شرکت سازنده ماشین، پلاک طرح امضاء و یا پلاک اسم فرد باشد. این محصول نیز مانند دستبند های طلا و چرم برای هر سنی مناسب است. و می توانید انواع نمونه ساخته شده قبلی آن را در اینجا مشاهده کنید.

جا-سوئیچی-طلا-طرح-امضا 450-پلاک-طلای-جاسوئیچی-طرح-لوگو-پژو0

پلاک طلا کیف پول (بج طلا کیف پول)

پلاک طلا کیف پول از دیگر محصولات لاکچری  برای آقایان است. یک پلاک طلا اسم و یا طرحی که بیان کننده بخشی از شخصیت یا زندگی فرد باشد روی کیف پول مطمئنا برای هر مردی خواستنی است.

پلاک-کیف-پول-حنیف پلاک-کیف-پول

پلاک طلا با زنجیر و یا سنگ

در این محصول، پلاک طرح یا اسم فرد با زنجیر (عمدتا کارتیه) و یا سنگ (عمدتا اونیکس سیاه) همراه میشود. رنگ سیاه سنگ اونیکس نماد قدرت و درایت و جدیت است. زنجیر کارتیه نیز محبوب ترین طرح زنجیری برای آقایان محسوب میشود.  پلاک اسم بازنمایی فردیت شخص است و اعتماد به نفس خاصی را به پوشنده خواهد بخشید. در سفارش ساخت پلاک اسم از طلای زرین، گروه طراحان ما چندین طرح اختصاصی بر اساس سلیقه شما طراحی میکنند که میتوانید از بین آن ها یکی را برای ساخته شدن انتخاب کنید.

450-پلاک-طلا-طرح-اینسپشن-inception0 450-گردنبند-طلا-اسم-مرتضی-مناسب-کادو-ولنتاین-برای-پسر0
سوالی دارید؟ همین حالا بپرسید
ارتباط مستقیم با پشتیبانی