منوی سایت
قیمت طلا 3/283/000 تومان
(ابشده گرمی 18 عیار)

برای کودکتان، کودکانه خرید کنید

برای کودکتان، کودکانه خرید کنید

چرا طلا؟

کادو دادن طلا به کودکان جدا از این که می تواند استایل فرزند شما را بسازد، یک سرمایه گذاری برای آینده ی فرزندتان باشد چون همانطور که میدانید ارزش طلا با شرایط اقتصادی متفاوت تغییر نمی کند و همیشه یک کالای با ارزش باقی می ماند.

خرید طلا برای کودکان  به دلایل متعددی انجام می شود که شاید شما در خریدهایتان به خیلی از نکاتی که در هنگام خرید طلا برای کودکان باید رعایت شوند، دقت نکرده اید.

نکاتی که در هنگام خرید طلا برای کودکان باید در نظر بگیرید.

1-سلیقه ی کودکانه :

در خرید طلا برای کودکان حتما حواستان به این نکته باشد که متناسب با سن و سلیقه ی فرزندتان برایش خرید کنید تا فرزندتان برای استفاده از آن انگیزه داشته باشد.

2-اندازه ی استاندارد:

یادتان باشد که طلایی که برای کودکتان می خرید باید از اندازه ی مناسب برخوردار باشد. شاید از خودتان بپرسید که چرا اندازه ی طلایی که میخریم باید برایمان مهم باشد؟ در پاسخ باید به این اشاره کرد که اگر طلایی که کودکان استفاده می کند بزرگ باشد، ظاهر زیبایی در استایل کودکتان نخواهد داشت و در مقابل اگر کوچک باشد باعث میشود که نمای هدیه طلا کودک شما در شلوغی استایلش گم شود.

3-ایمنی طلا:

شما باید حواستان باشد که اطراف طلایی که برای کودکان میخرید، تیز نباشد چون در غیر این صورت می تواند به کودکتان آسیب بزند. البته شایان ذکر است که هیچ طلایی نباید گوشه های تیز داشته باشد زیرا جدا از آسیب زدن به شخص میتواند به اطراف گیر کند و باعث شکستن کار شود.

4- معنای طلایی :

مثلا اگر در حال خرید برای نوزاد هستید اشاره کردن به تاریخ تولد، وزن و قد وی در روز تولد  می توانید باعث شود که طلایی که می خرید به یاد ماندنی تر باشد.

پلاک-طلا-نوزاد 450-پلاک-گردنبند-طلا-طرح-پای-کودک-با-حک-اسم-و-تاریخ0

چند ایده برای خرید طلای کودکانه

1-ایده گرفتن از طبیعت:

شما می توانید زیور آلاتی که در آنها طرح گل،کفشدوزک، پروانه، پرنده و …وجود دارند را برای کودکتان بخرید.

دستبند-کودکانه-طرح-کفشدوزک 450-ست-دستبند-طلا-مادر-و-فرزند-با-طرح-پرنده0

2-استفاده از نقاشی های کودکتان:

اکثر والدین برای تشویق کردن کودکانشان به نقاشی کردن هدیه هایی در نظر میگیرند و چه هدیه ای می تواند با ارزش تر از ساختن پلاک طلا با توجه به نقاشی او باشد؟ جدا از این مسئله پلاک طلا نقاشی می تواند برای کودکتان یادگاری از دوران کودکی باشد.

450-نقاشی-کودکانه0 پلاک-طلا-نقاشی

3-استفاده از شخصیت کارتونی مورد علاقه:

شما میتوانید با الهام از شخصیت های کارتونی مورد علاقه ی فرزندتان برای او طلا بخرید.

پلاک-طلا-تیکربل

4-الهام گرفتن از اسم کودکتان:

شما میتوانید پلاک طلا، دستبند طلا، گوشواره ی طلا و .. با طرح اسم فرزندتان سفارش دهید و برای کودکانه تر شدن کار میتوانید در طرح آن از ایده های قبلی هم در کنار اسم استفاده کنید.

450-دستبند-طلای-اسم-Ezekiel0

چرا زرین ؟

گروه طلای زرین این افتخار را دارد که هر طرح و هر ایده ای که در ذهن شماست را برای فرزندتان بسازد تا کودکتان طلای کودکانه اختصاصی خودش را، که با رعایت ایمنی برای کودکان ساخته شده، داشته باشد و از آن لذت ببرد.

سوالی دارید؟ همین حالا بپرسید
ارتباط مستقیم با پشتیبانی