منوی سایت
قیمت طلا 3/730/000 تومان
(ابشده گرمی 18 عیار)

هر آنچه که باید درباره گیره کروات بدانید

هر آنچه که باید درباره گیره کروات بدانید

کراوات

کراوات یک دستمال گردن بلند پارچه ای است که در سایز های مختلف دوخته می شود و روی پیراهن قرار می گیرد.این اکسسوری اولین بار توسط لوئیس پنجم، شاه وقت فرانسه، در جنگ سی ساله ی فرانسه به یونیفرم سربازان اضافه شد و بعد ها به عنوان یک اکسسوری به استایل مردان اضافه شد و رواج یافت و امروزه در تمام دنیا دارای محبوبیت است.

کراوات-ها

گیره کراوات

از قرن نوزدهم وسایل زیادی با هدف جلوگیری از باز شدن و جدا شدن گیره کراوات ساخته شدند ولی در طول زمان این هدف کمرنگ شد و این ابزار به عنوان یک المان تزیینی در کنار کراوات توسط اغلب مردان مورد استفاده قرار گرفتند.امروزه گیره کراوات ها به صورت یک نوار فلزی ساخته میشود که متشکل از دو بخش رویی و زیرین هستند که این دو بخش مانند گیره ، پارچه کراوات را در بر میگیرند.

گیره-کراوات-و-کراوات

گیره کروات در استایل

در حین اینکه گیره کراوات می تواند استایل شما را خیره کننده  کند ولی باید بدانید که استفاده ی نادرست و غیر اصولی از هر اکسسوری می تواند باعث ناهماهنگی استایل شما شود و ظاهری نامطلوب برای شما ایجاد کند.

1-موقعیت مکانی:

گیره کراوات وسیله اتصال پیراهن و کراوات است و این اتصال باید از سمت راست گیره کراوات به سمت چپ صورت گیرد. مکان قرارگیری گیره کراوات در وسط سینه و بین دکمه سوم تا چهارم پیراهن است تا باعث ایجاد ظاهر خوشایند برای شما شود.

273054-340x227-tie-clips_placement

2-اندازه ی گیره کراوات:

پهنای گیره کراوات شما باید از پهنای کراوات شما کوچکتر باشد در غیر این صورت بزرگ تر بودن گیره کراوات باعث ترکیب ناپسندی در استایل شما می شود.

اندازه-گیره-کراوات

3-ست کردن :

ست کردن گیره کراوات با دکمه سر دست، سگک کمربند و بند ساعت باعث هماهنگی بیشتر بین اجزای استایل شما می شود.

چرا گیره کراوات طلا؟

همانطور که گفته شد گیره کراوات باعث می شود که شما استایل جذاب تری داشته باشید ولی گیره کراوات طلا چه مزیتی برای شما دارد؟ گیره کراوات طلا ماندگاری بیشتری دارد و به دلیل خاصیت براقی طلا تا سالیان سال درخشان می ماند. جدا از این مسئله گیره کراوات طلا به دلیل ارزش مادی خود باعث می شود استایل شما گران قیمت تر دیده شود و شما استایل شیک تر و رسمی تری داشته باشید.

انواع گیره کراوات

1-گیره کراوات طلا ساده

گیره کروات ساده یکی از مدل های کلاسیک گیره کراوات است که سلیقه ی افرادی است که ساده پسند هستند.نکته ی جالب این گیره کراوات این است که شما می توانید روی آن هر طرح و متنی را روی آن حک کنید تا گیره کراوات شما اختصاصی تر شود.

گیره-کراوات-طلا-کلاسیک

گیره کراوات با حک متن :

گیره-کراوات-طلا-با-حک-اسم

گیره کراوات با حک طرح :

گیره-کروات-ساده-طرح-دار

2-گیره کراوات طلا اسم:

گیره کراوات اسم یکی از جدید ترین مدل های گیره کراوات است که کسانی که استایل های جسورانه تری می زنند، به آن علاقه ی بیشتری نشان می دهند و گروه طلای زرین اولین و تنها برندی است که افتخار ساخت این نوع گیره کروات را دارد.

گیره-کراوات-طلا-اسم

3-گیره کراوات طلا طرح

این گیره کراوات طلا مورد علاقه ی کسانی است که علاقه ی فراوانی به برند و نماد خاصی دارند و میخواهند بخشی از آن نماد و برند را همیشه به همراه خود داشته باشند.

گیره کراوات طرح فروهر:

گیره-کروات-طلا-فروهر

گیره کراوات طرح ببر:

گیره-کراوات-طلا-طرح-ببر

اگر همچنان در خرید گیره کراوات طلا نیاز به مشاوره و کمک دارید، مشاوران ما در خدمت شما هستند تا هر ایده ای که در ذهن شماست را روی گیره کراوات طلا برای شما اجرا کنند.

سوالی دارید؟ همین حالا بپرسید
ارتباط مستقیم با پشتیبانی