منوی سایت
قیمت طلا 3/544/000 تومان
(ابشده گرمی 18 عیار)

خرید کادوی ولنتاین برای آقایان

خرید کادوی ولنتاین برای آقایان

خرید کردن هدیه ولنتاین یکی از دغدغه هاییست که همه ما ممکن است درگیر آن باشیم و وقتی بحث هدیه دادن به آقایان پیش می آید این دغدغه برای ما بزرگتر میشود.

طلای زرین با تنوع و ظرافت و زیبایی می تواند هدیه ای در خور شأن برای همراه زندگی شما بسازد تا هدیه ای با ارزش مادی چشمگیر به عزیزتان تقدیم کنید.در ادامه به شما کمک میکنیم تا بتوانید کادوی طلا ولنتاین مورد نظر خود را برای آقایان تهیه کنید.

دستبند طلا و چرم

دستبند طلا و چرم یکی از هدیه های خاصیست که می توانید به پارتنر خود هدیه دهید. دستبند طلا و چرم هم برای آقایانی که استایل رسمی دارند، مناسب است و هم برای آقایانی که علاقه به تیپ های اسپورت دارند، برازنده است.

دستبند طلا و چرم شامل دو گروه دستبند اسم و دستبند طرح می شود که شما می توانید بر حسب سلیقه شخصی خود هر کدام را انتخاب کنید.

دستبند طلا و چرم طرح:

450-دستبند-طلا-طرح-کات0

دستبند طلا و چرم اسم:

450-دستبند-طلا-مردانه-اسم-حسین0

گیره کراوات طلا

گیره کراوات طلا یکی از اکسسوری هاییست که جای آن در کمد اغلب آقایان خالیست. اگر می خواهید همراه زندگیتان استایل درخشنده و خاص تری داشته باشد، از خرید این هدیه زیبا برای وی دریغ نکنید.گیره کراوات های طلای زرین در طرح های ساده، طرح و اسم ساخته می شوند. جالب است که بدانید گیره کراوات های ساده قابلیت حک دارند و شما می توانید روی آن ها هر تاریخ، متن و یا طرحی را حک کنید و آنها را برای پارتنر خودتان اختصاصی تر کنید.

گیره کراوات طلا ساده :

450-گیره-کروات-طلا-کلاسیک0 450-گیره-کروات-طلا-طرح-نوردیک0 450-گیره-کروات-طلا-با-حک-اسم0

گیره کراوات طرح :

450-گیره-کراوات-طلا-طرح-فروهر0

گیره کراوات اسم :

450-گیره-کروات-سفارشی-اسم-(حامد-قدیانی)0

جاسوئیچی طلا

همه ی ما از علاقه ی آقایان به ماشین ها باخبریم و چه هدیه ای خاص تر و زیباتر از جاسوئیچی طلا ؟ جاسوئیچی های طلا از تنوع بسیاری برخوردارند و شما می توانید طرح هایی مانند شماره پلاک ماشین، لوگوی شرکت های معروف و یا هر طرحی که مد نظرتان هست را سفارش دهید.

450-جاسوئیچی-طلا-سفید-یاماها0 450-پلاک-طلا-مامان-(هدیه-طلا-روز-مادر)0 450-جاسئوچی-طلا-طرح-امضاء0

پلاک طلا رو کیفی

اگر میخواهید هدیه ولنتاین طلایی که کادو میدهید همیشه همراه با عزیزتان باشد و همیشه با دیدن آن در طول روز به یاد شما بیفتد بهترین گزینه برای شما خرید پلاک طلای رو کیفی است. در خرید این پلاک های طلا نیز شما قدرت انتخاب بسیار زیادی دارید و گروه طلای زرین هر طرحی که مد نظرتان است را برای شما تبدیل به پلاک رو کیفی طلا می کند.

450-پلاک-طلا-رو-کیفی0

پلاک طلا اسم

پلاک طلا اسم اگر با سنگ های اونیکس بسته شوند، بهترین هدیه برای ولنتاین به حساب می آیند. این گردنبند طلا به دو مدل ساده و ساید بسته می شود. جالب است بدانید سنگ اونیکس نیز سه مدل مات، براق و آتشفشانی موجود می باشد که حق انتخاب بیشتری به شما میدهد.

گردنبند طلا و سنگ ساده:

450-پلاک-طلا-مردانه-اسم-کوروش،-هدیه-طلا-ولنتاین-برای-مرد0

گردنبند طلا و سنگ ساید:

450-پلاک-طلا-مردانه-اسم-بهنام0

دکمه سر دست طلا

دکمه سردست طلا یکی از خاص ترین هدیه هاییست که شما می توانید به پارتنر خود هدیه دهید زیرا دکمه های سردست همراه با استایل رسمی و گیره کراوات طلا باعث می شود استایل پارتنر شما گرانقیمت شود.

450-دکمه-سر-آستین-طرح-ببر0

طلای زرین این افتخار را دارد که در هر برهه ی زمانی همراه شما باشد و با کیفیت ثابت شده ی خود خیال شما را از بابت هدیه ی ولنتاین راحت کند.

سوالی دارید؟ همین حالا بپرسید
ارتباط مستقیم با پشتیبانی