منوی سایت
قیمت طلا 3/283/000 تومان
(ابشده گرمی 18 عیار)

انواع دستبند طلا

انواع دستبند طلا

دستبند چیست؟

دستبند یک وسیله تزئینی یا به زبان دیگر اکسسوری است که انسان ها آن را به مچ دست می بندند.

دستبند ها عموما به دلیل زیبایی ظاهری استفاده میشوند تا استایل زیباتر و خیره کننده ای برای افراد بسازند ولی در برخی موارد ممکن است مفهومی پنهان در خود داشته باشند یا نمادی از چیزی باشند.

برای مثال در دستبند طلا ی زیر، حروف مخفف شده ی اسامی افراد، کلمه ی love نمادی از عشق طرفین به یکدیگر و بی نهایت به معنای عشق بی کران و زیاد طرفین بهم است.

450-دستبند-طلا-و-سنگ-طرح-بی-نهایت0

به طور کلی دستبند ها میتوانند از جنس فلزات، سنگ ها، چوب ها و غیره باشند.

تاریخچه دستبند

شاید برایتان جالب باشد که اینکه اولین دستبند در چه زمانی استفاده شده هنوز مورد بحث بسیاری از مورخان و باستان شناسان است.

گمانه زنی اولیه باستان شناسان این بود که مصریان باستان حدودا 5000 سال قبل از میلاد از دستبند استفاده می کردند ولی با کشف یک دستبند در ابسیدین ترکیه که مربوط به 7500 سال قبل از میلاد بود، این فرضیه ها تغییر کرد.

انواع دستبند طلا زنانه

دستبند های طلا زنانه بسیار متنوع هستند و گروه محصولات مختلفی را در بر میگیرند.

ما در ادامه به بررسی چند گروه مختلف از دست بند ها میپردازیم.

دستبند طلا زنجیری

دستبند طلا زنجیری یکی از انواع دستبند طلا زنانه است که طرفداران خاص خود را دارد زیرا این نوع دستبند طلا هرگز قدیمی نمی شود و همیشه روی مد باقی میماند. این نوع دستبند طلا زنانه از بهم بافتن زنجیر های طلا ساخته شده است و دستبند طلا ماری، دستبند طلا کارتیر، دستبند طلا رولو، دستبند طنابی و … دستبند طلا زنجیری به حساب می آیند.

دستبند-طلا-هرینگبون دستبند-طلا-رولو

دستبند طلا النگویی

این دستبند ها عموما با نام النگو طلا شناخته می شوند و یکی از محبوب ترین زیورآلات در بین خانم ها به حساب می آیند.

1669107106e9d8

این دستبند ها قفل ندارند و به همین دلیل پوشیدن و در آوردن آن ها کار راحتی نیست و اکثر کسانی که از آن استفاده میکنند، بعد از پوشیدن آن را دیگر از دست خود خارج نمیکنند.

این دستبند طلا به صورت حلقه ای دور تا دور دست شما را می پوشاند و شما میتوانید آن را به صورت تکی یا چند لایه آن را استفاده کنید.

دستبند سنگ و طلا

دستبند سنگ و طلا یکی از دستبند های طلایی است به دلیل کنتراست زیبای سنگ ها با طلا و زیبایی خاص آن در بین بانوان بسیار محبوب است.

450-دستبند-طلا-طرح-سه-گل0

در طلای زرین این نوع دستبند ها شامل دو گروه دستبند سنگ و طلا طرح و دستبند طلا و سنگ اسم می شود و این دستبند ها با سنگ های زیبایی همچون سنگ مروارید پرورشی اصل، سنگ فیروزه آفریقایی یا شجر و … بسته میشوند که شما میتوانید با مراجعه به قسمت متعلقات، سنگ های دستبندی طلای زرین را مشاهده کنید.

450-دستبند-اسم-لاتین-الهه0

دستبند چرم و طلا

دستبند های چرم مانند یک مچ بند دور تا دور مچ را در بر میگیرند. دستبند چرم و طلا نیز مانند دستبند طلا و سنگ به دو گروه اسم و طرح تقسیم بندی میشوند. دستبند طلا زنانه چرم و طلا در بین کسانی که استایل اسپورتی دارند محبوبیت زیادی دارد و چرم های رنگی برای استفاده دختران در سنین پایین مناسب است.

450-دستبند-چرم-و-طلا-مردانه-(زنانه)-حرف-سین0 450-دستبند-طلا-طرح-بینهایت0

انواع دستبند طلا مردانه

دستبند زنجیری

دستبند طلا زنجیری همانطور که پیش تر اشاره شد، از بهم بافتن زنجیر های طلا ساخته شده است. این دستبند ها علاوه بر محبوبیتشان در بین خانم ها در بین آقایان هم بسیار محبوب هستند برای مثال دستبند طلا کارتیه یکی از پرطرفدار ترین دستبند های طلا مردانه به حساب می آید.

450-دستبند-طلا-کارتیر0

دستبند چرم و طلا

دستبند چرم و طلا یکی از محبوب ترین اکسسوری های آقایان به حساب می آید. این نوع دستبند طلا مردانه قابلیت ست شدن با هر نوع تیپی را دارد و شما میتوانید آن را چه با تیپ اسپورت چه با تیپ رسمی به تن کنید.

450-دستبند-طلا-و-چرم-طرح-ورساچه0

این نوع از دستبند طلا مردانه از دو گروه طرح و اسم تشکیل شده است که هر کدام زیبایی خاص خودشان را دارند و مناسب هدیه دادن به آقایان هستند.

450-دستبند-طلا-طرح-کات0 450-دستبند-طلا-اسم-ایمان0

دستبند طلا ترکیبی

این نوع دستبند طلا مردانه یکی از مدرن ترین دستبند های طلاست که از ترکیب دستبند های زنجیری و چرم ساخته شده است. این گروه دستبند طلا مردانه یکی از زیبا ترین دستبند های طلا به حساب می آید که توجه اکثر آقایان را به خود جلب میکند و می تواند هدیه ای مناسب برای آقایان در روز مرد باشد.

20220227_190858

کلام آخر

باعث افتخار است که گروه طلای زرین میتواند هر طرح یا اسمی که شما مد نظرتان است را به صورت دستبند طلا در بیاورد و این مسئله باعث میشود دستبند شما خاص و فقط برای شما باشد و میتواند نماد یا مفهمومی پنهان را از زندگی شما را در بر بگیرد.

سوالی دارید؟ همین حالا بپرسید
ارتباط مستقیم با پشتیبانی