منوی سایت
قیمت طلا 3/564/000 تومان
(ابشده گرمی 18 عیار)

انگشتر طلا ساده و مینیمال

انگشتر طلا ساده و مینیمال

حلقه‌های طلای ساده و مینیمال در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند و بسیاری از مردم به دنبال جواهراتی هستند که بتوانند هر روز آن را بپوشند. این حلقه‌ها معمولاً از مواد مانند طلای 14 عیار یا 18 عیار ساخته می‌شوند و دارای طرح‌های تمیز و ظریفی هستند که می‌توان آن‌ها را بالا و پایین کرد.

یکی از مزایای اصلی انگشتر طلای ساده این است که می توان آن را تقریباً با هر چیزی پوشید. چه برای یک موقعیت خاص لباس بپوشید و چه با یک تی شرت و شلوار جین، یک حلقه طلایی ساده می تواند ظرافت و زیبایی را به ظاهر شما اضافه کند. این انگشترها همچنین هدایای ارزشمندی را می‌سازند، زیرا  طبق مد روز و همه‌کاره هستند و می‌توان آن‌ها را برای سال‌های آینده نیز پوشید.

یکی از گزینه های محبوب برای حلقه های طلای ساده سفارشی، حکاکی است. این به شما این امکان را می‌دهد تا با اضافه کردن حروف اول، تاریخ خاص یا پیامی معنادار، به حلقه خود حس شخصی اضافه کنید. طرح حک ها می توانند ساده و کلاسیک باشند یا طرح ها یا الگوهای پیچیده تر را داشته باشند.

450-حلقه-ازدواج-و-نامزدی-طرح-حروف-لاتین0

راه دیگر برای سفارشی کردن انگشتر طلای ساده، افزودن سنگ های قیمتی یا الماس است. این کار را می توان به روشی ظریف انجام داد، مانند افزودن یک سنگ برجسته کوچک به حلقه. این حلقه ها را می توان در رنگ های زرد و سفید ساخت. انگشتر طلای جواهر تگ نگین از محبوب ترین مدل های انگشتر های طلا میباشند. میتوانید سفارش ساخت انگشتر جواهر خود را به گروه طلای زرین بسپارید.

انگشتر-جواهر-آمیتیست انگشتر-جواهر-عقیق

اضافه کردن طرح های ساده اعم از اسم، حروف، ستاره و ماه و طرح های شخصی نیز نوع دیگری از انگشتر های طلا ساده میباشند که میتوانید چند نمونه از آن ها را در قسمت پایینی صفحه مشاهده کنید.

10-26-نسیم-

حلقه‌ های طلا ساده و انگشتر های مینیمالیستی و سفارشی برای کسانی که جواهرات شخصی‌ شده‌ای می‌خواهند که همه‌کاره باشد و بتوان هر روز آن را با هر استایلی پوشید، عالی است. آنها همچنین هدایای بسیار خوبی هستند، زیرا می‌توان آن‌ها را به گونه‌ای سفارشی کرد که نمادها یا پیام‌های ویژه‌ای را که برای گیرنده معنادار است، در بر گیرند.

11-مستطیل 9-ست

حلقه‌های طلای مینیمالیستی مدل جدید محبوب در دنیای طلا و جواهرات است که به نظر نمیرسد به زودی از مد بیفتد زیرا که سلیقه جامعه از حالت های پر زرق و برق و سنگین به طرح های ساده و ظریف تغییر مسیر داده است. با گزینه هایی مانند حکاکی، سنگ های قیمتی، بافت ها و اشکال، امکانات بی پایانی برای ایجاد یک قطعه واقعا منحصر به فرد وجود دارد که میتوانید برای مشاوره و تصمیم گیری با متخصصین گروه طلای زرین صحبت کنید.

سوالی دارید؟ همین حالا بپرسید
ارتباط مستقیم با پشتیبانی