منوی سایت
قیمت طلا 3/283/000 تومان
(ابشده گرمی 18 عیار)

برترین جواهرات مراسم Met Gala 2023

برترین جواهرات مراسم Met Gala 2023

مراسم Met Gala بزرگترین شب فشن در دنیا، شبی که صحنه خودنمایی بزرگان صنعت مد و زیبایی میباشد. از برند های مطرح طلا و جواهرات گرفته تا تولید کنندگان لباس، اکسسوری و لوازم آرایش. در اینجا می خواهیم به طور خلاصه به برترین جواهرات استفاده شده در این جشنواره بپردازیم.

یکی از مهم ترین جواهرات این شب متعلق به برند تیفانی بود. الماسی 200 قیراطی با نام "افسانه ای" ای که بر گردن خواننده محبوب Dua Lipa می درخشید. این همان گردنبندی است که لیدی گاگا در مراسم اسکار 2019 با الماس زرد "افسانه ای" به تن داشت.

legendary-tiffany tiffany-legendary-yellow

مت گالا بهترین زمان برای به نمایش گذاشتن جواهرات است؛ این دقیقا همان کاری است که پریانکا چوپرا جوناس انجام داد. این هنرپیشه گردنبند الماسی به قیمت 25 میلیون دلار با نام Bulgari Laguna Blu به گردن داشت. بولگاری این گردنبند را برای مت گالا امسال طراحی کرد که چنین چیزی در کل سابقه نداشته است. این گردنبند بعد از مراسم در حراجی ای در ژنو به فروش رسید.

Bulgari-Laguna-Blu

آن هاتاوی، سفیر برند جهانی Bulgari، زیبایی شناسی بولگاری را با گردنبندی از مجموعه Monete در مراسم مت گالا امسال به نمایش گذاشت. گردنبند High Jewellery Monete از طلای زرد با یک سکه نقره باستانی (Lucania، Velia، 400-350 قبل از میلاد) و الماس هایی به ارزش 34.85 قیراط ست شده بود.

گردنبند-آنا-هاتاوی-مت-گالا-2023

ریانا گردنبندی با آویز های الماس سفید و مروارید های پرورشی از برند بولگاری به گردن داشت. مروارید یکی از گوهر های رایج در جواهرات مت گالا امسال بود و دلیل آن هم موضوع امسال مت گالا یعنی ادای احترام به کارل لاگرفلد از طراحان و مدیران ارشد شنل بود. کارل ابایی از استفاده از مروارید در طراحی های خود نداشت.

rihanna

Jessica Chastain به احترام کارل لاگرفلد امسال موهای قرمز معروف  خود را رنگ کرد تا ظاهری سفید (به دلیل علاقه لاگرفلد به رنگ سفید) داشته باشد. او هم چنین یک گردنبند بلند از برند گوچی به تن داشت.

karl-lagerfeld

کارل لاگرفلد

کیم کارداشیان هم از قافله عقب نماند. 50 هزار مروارید در لباس و جواهرات او استفاده شده بود.

فلورانس پیو دو جفت گوشواره مروارید و الماس، همچنین یک دستبند تنیس مروارید و الماس که از پلاتین ساخته شده بود، پوشیده بود.

erring-

جیجی حدید با مروارید های مرغوب لاگوسی و الماس های آزمایشگاهی از  کمپانی Smiling Company در مراسم حاظر شد.

gigi-hadid-met-gala-2023

Amanda Seyfried با گردنبند چند لایه و انگشتر که همگی از طلا و الماس تشکیل شده بودند؛ در مراسم درخشید.

سوالی دارید؟ همین حالا بپرسید
ارتباط مستقیم با پشتیبانی