منوی سایت
قیمت طلا 3/507/000 تومان
(ابشده گرمی 18 عیار)

وقتی انگشت ها سخن میگویند

وقتی انگشت ها سخن میگویند

انگشتر چیست؟

انگشتر، نوار باریکی است که عموما به صورت مدور ساخته شده  و طریقه قرار گرفتن آن برروی انگشت به دست جلوه ی زیبایی می‌بخشد.

photo_2023-08-26_15-33-08

انگشتر ها معمولاً از مواد گوناگونی مانند طلا، نقره، پلاتین، همراه با الماس، گوهرها، سنگ‌های قیمتی، عقیق، مروارید و سنگ‌های قیمتی دیگر ساخته می‌شوند و طرح‌ها و سبک‌های متنوعی دارند و میتوان از آنها برای استفاده روزمره و یا در مناسبت‌هایی مانند عروسی‌ها، مراسم‌ها، جشن‌ها، مراسم دینی و... استفاده کرد

تاریخچه استفاده از انگشتر

مصر باستان، رم و بابل نخستین تمدن های جهان هستند و اولین انگشتر ها نیز در همین مناطق یافت شده اند. از آنجایی که مس و طلا اولین فلزاتی بودند که توسط انسان کشف شده شدند، به همین دلیل اولین انگشتر ها نیز از همین جنس هستند.

photo_2023-08-26_15-33-06

معنای استفاده از انگشتر

در هر یک از انگشت ها با آنکه اکثر مردم با توجه به سلیقه ی خود انگشتر هایشان را میپوشند اما جالب است بدانید استفاده ی انگشتر در هر یک از انگشت ها معنای متفاوتی دارد و میتواند مفهومی معنوی داشته باشد.

معنی استفاده انگشتر طلا در انگشت کوچک

انگشت کوچک نمادی از سیاره عطارد است که نشان دهنده ی هوش، قدرت و … است از این رو کسانی که انگشتر طلا اسم خود را در انگشت کوچک می اندازند، افرادی باهوش، با قدرت بیان عالی و ارتباط اجتماعی  می باشند و  به همین دلیل انداختن انگشتر طلا ساده در این انگشت، برای افزایش تمرکز در ارتباط با دیگران بسیار مناسب است.

معنی استفاده انگشتر حلقه

این انگشت به دلیل اینکه رگی که از آن عبور میکند، مستقیما به قلب وارد می شود، به نمادی از عشق و علاقه تبدیل شده است از این رو انداختن حلقه ازدواج در این انگشت بسیار رایج بوده و به نمادی از تعهد و عشق تبدیل شده است.

photo_2023-08-26_15-33-02

پس استفاده حلقه طلا نامزدی در این انگشت می تواند به دیگران نشان دهد که شما عاشقانه کسی را دوست داشته و به او پایبند هستید.

انداختن انگشتر طلا اسم در انگشت وسط

این انگشتر به دلیل قرار گیری در میانه دست، نمادی از تعادل، قدرت، قانون و ….است. در نتیجه انداختن انگشتر طلا ساده خود در این انگشت باعث می شود که شما بتوانید در زندگی خود تعادل داشته باشید و فردی مسئولیت در اطرافیانتان شناخته شوید

انداختن انگشتر طلا در انگشت اشاره یا سبابه

انگشتر سبابه معناب قدرت، جاه طلبی و … است و انداختن انگشتر طلا در این انگشت میتواند به شما کمک کند تا در میان مردم قدرت و اقتدار پیدا کنید.

photo_2023-08-26_15-33-03

انداختن انگشتر طلا ساده در انگشت شست

این انگشت به نمادی از آزادی معروف است و افرادی که در زندگی در جست و جوی آزادی هستند، انگشتر طلا اسم خود را در این انگشت می اندازند.

سخن آخر

گروه طلای زرین اینجاست تا با ساخت طلای سفارشی برای شما، انگشتری باب میل شما برایتان بسازد اما دقت داشته باشید که حتی با اینکه دیگران نماد هایی برای انداختن انگشتر در انگشت ها ساخته اند، شما میتوانید بدون اهمیت دادن به تمام آنها انگشتر خود را در هر انگشتی که میخواهید انداخته و از آن لذت ببرید.

سوالی دارید؟ همین حالا بپرسید
ارتباط مستقیم با پشتیبانی