منوی سایت
قیمت طلا 3/404/000 تومان
(ابشده گرمی 18 عیار)

خرید طلا: میراثی برای آینده خانواده

خرید طلا: میراثی برای آینده خانواده

خانواده به عنوان کوچکترین مجموعه جامعه همیشه از ارزش بالایی برخوردار بوده و در تمام تاریخ بشر حفظ و گسترش خانواده دارای اهمیت بوده است. در دوران باستان تلاش یک خانواده بر این بوده که از لباس های یکدست، زیورآلات مشابه و حرفه های یکسان و متناسب با هم استفاده کنند. در مطالعات باستان شناسی وقتی جواهرات یکسان در نواحی نزدیک به هم یافت میشود، به این نتیجه میرسند که صاحبان این زیورآلات احتمالا از بستگان یکدیگر بوده اند.در دنیای امروز نیز خانواده ها همیشه در تلاش هستند تا تا حد امکان شبیه به هم رفتار کنند و از خود یک میراث یکسان بجا بگذارند. خرید طلا به عنوان میراث خانوادگی هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ ارزش معنوی و ماندگاری، عمل منطقی میباشد. ترکیب اسامی اعضای خانواده در قالب یک پلاک طلا اسم یک یادگاری مناسب و ارزشمند برای اشخاص است زیرا می تواند یادآور خاطرات و لحظات مهم برای خانواده باشد. در این مقاله می خواهیم چندین مورد از طراحی های جدید برای تلفیق چند اسم به صورت پلاک طلا را با هم بررسی کنیم.

450-پلاک-طلا-خانواده-محمد-طلوع-ایلیا-بنیتا0 web1sit2e1-2te12322m2plate

پلاک طلا اسم در کل به دو صورت فارسی و انگلیسی ساخته میشود. در طراحی اسامی فارسی شما محدودیتی در زمینه تعداد اسامی و نحوه نوشتار و سبک طراحی ندارید ولی پلاک طلا اسم انگلیسی به علت نحوه نوشتار زبان لاتین، محدودیت هایی ایجاد میکند. طراحی اسم نستعلیق به علت نزدیکی به فرهنگ فارسی بین مشتریان محبوبیت بیشتری هم دارد.

پلاک طلا چند اسم تلفیقی:

طراحی نستعلیق از محبوب ترین سبک های طراحی پلاک طلا اسم در ایران است که به علت تلفیق اسامی درون یکدیگر، زیبایی بصری چشم نوازی ایجاد میکند. این مدل نوشتار میتواند هم به صورت خوانا و واضح طراحی شود و هم به صورت ناخوانا و درهم که به درخواست مشتری انجام میشود. در این مدل طراحی شما هیچ محدودیتی در تعداد اسامی و المان هایی که میخواهید به طرح اضافه کنید ندارید.

450-پلاک-طلا-چند-اسم-خانواده0 website-template

گردنبند طلا فریم دار:

وجود کادر بسته و نظم در طراحی هم طرفداران خاص خودش را دارد. بسیاری از استفاده کنندگان از پلاک طلا از داشتن آویز اسم با قاب هایی نظیر قلب، بته جقه و … خوشحال میشوند. وقتی اسامی درون یک کادر مانند قلب قرار میگیرد هم از نظر دیداری باعث تمرکز اصلی بینندگان روی اسامی می شود و هم به بار احساسی هدیه می افزاید.

450-پلاک-طلا-فرزندان-خانواده0 web1sit2e-2te13m2plate

طرح های فانتزی:

شما میتوانید صرفا حرف اول اسامی خودتان یا تمام اسم را بر روی طرحی که انتخاب میکنید حک کنید و هم یک پلاک طلا با طرح دلخواه داشته باشید و هم تمام اسامی که مدنظرتان است در داخل آن قرار بگیرد. پلاک طلا طرح خانواده از محبوب ترین انواع این سبک هستند.

web1sit2e-2te12322m2plate web1sit2e-2te123m2plate

پلاک های متصل:

این مدل پلاک اسم همانند سینه ریز ساخته میشود و شما میتوانید اسامی پیشنهادی خود را در نواحی مختلف زنجیر قرار دهید. این اسامی در گوشه های گردن و روی سینه قرار میگیرند و ابعاد، وزن و طرح کاملا به سلیقه شما انجام میشود.

website-2te13m2plate website-2te1m2plate

پلاک اسم خانواده انگلیسی:

شما میتوانید اسامی خود را در قالب پلاک طلا اسم انگلیسی هم داشته باشید. البته همانطور که در بالا ذکر کردیم، طرح های لاتین به علت نحوه نوشتارشان قابلیت تلفیق مانند پلاک اسم فارسی را ندارند و اکثرا درون قالب و فریم قرار میگیرند.

web1sit2e122te1123222m2plate 450-گردنبند-طلا-خانواده-رادین-ترنم-رادمهر0

فقط گردنبند؟

قطعا نه! هر گونه از زیورآلات طلا میتوانند به عنوان هدیه ای برای خانواده ارزشمند شما باشند. از محبوب ترین انواع منسوجات طلا خانواده به غیر از پلاک طلا، میتوان به گوشواره طلا زنانه و دستبند چرم و طلا اشاره کرد.

websit2e-2te13m2plate web1sit2e122te123222m2plate

به طور کلی، خرید پلاک طلا چند اسم تلفیقی می‌تواند ارزش معنوی و ارزش سرمایه‌گذاری داشته باشد. شما با سفارش ساخت پلاک طلا اسم، نام تمامی اعضای خانواده خود را طلایی میکنید و این میراث تا سالیان سال درون خانواده شما باقی خواهد ماند. گروه طلای زرین همواره سعی بر نوآوری و بالا بردن کیفیت ساخت خود داشته تا شما تجربه خریدی دلچسب را داشته باشید.

website-2tem2plate
سوالی دارید؟ همین حالا بپرسید
ارتباط مستقیم با پشتیبانی