منوی سایت
قیمت طلا 3/449/000 تومان
(ابشده گرمی 18 عیار)

غذای طلایی

غذای طلایی

طلای خوراکی

در حال حاضر در مورد فواید و مضرات طلای خوراکی برای بدن تحقیقات علمی گسترده ای انجام نشده است بنابراین هنوز در این زمینه اطلاعاتی که بشود به آن استناد کرد وجود ندارد. به هر حال ما از اندک تحقیقات موجود بهره برداری کرده و مقاله ای در مورد طلای خوراکی برای استفاده عموم به اشتراک گذاشته است.

آسیاب-آبی-1

در گذشته فراعنه مصر و حتی یونان باستان طلا را در غذا ترکیب کرده و آن را به خدایان خود به عنوان پیشکش تقدیم می کردند در قاره آسیا نیز استفاده از طلای خوراکی از سال 1980 به بعد توسط ژاپنی ها در غذا، قهوه و شکلات مرسوم شد. به طور کلی مردم از زمان مصر باستان از طلای خوراکی استفاده می کردند تا میزان ثروتشان را به رخ بکشند.

n00168828-r-b-001

طبق آخرین تحقیقات موجود درباره طلا خوراکی که در لایه های بسیار نازک با ماندگاری بسیار پایین که معمولا در غذا، شراب و سایر مشروبات الکلی و به منظور تزیین، در سوشی، کیک، کلوچه و بستنی استفاده می شود، میتواند باعث آسیب به جوارح داخلی بدن شود چرا که احتمال دارد این طلا ها مراحل تبدیل را طی نکرده باشند و جزو فلزات سنگین محسوب شوند که برای بدن مضر است ، طلا به طور طبیعی نیز با فلزات سنگینی مانند مس همراه است که ورود آنها به بدن هر چند به مقدار کم زیان بار خواهد بود و نیاز است در کل اگر بخواهیم که طلای خوراکی برای بدن مضر نباشد باید حداقل نود درصد از آن طلای خالص و باقی آن هم از نقره باشد.

به هر حال برای این نوع طلا نیز خواص هایی تعریف شده که هیچگونه مدرک و اثباتی برای آن ها موجود نمی باشد و صرفا اعتقادات برخی از مصرف کنندگان و فروشندگان این نوع خوراکی ها هستند این نوع خاصیت ها عبارتند از :  جوانسازی اندام های داخلی بدن- بهبود عملکرد قلب ⁃ افزایش تمرکز ⁃ آرامش بخش  ⁃ پیشگیری از پیری ⁃ افزایش طول عمر تقویت سیستم ایمنی ⁃ نابودی میکروارگانیسم های بیماری زا.

خرید پلاک طلا اسم

بعضی نیز معتقدند که طلا خوراکی نه تنها ضرری ندارد بلکه هیچ فایده ای نیز برای بدن ندارد البته این موضوع اثبات علمی شده ولی تا به امروز خواص خاصی از طلا که بتواند در اندام داخلی انسان اثر بگذارد مشاهده نشده است . در واقع طلا داخل بدن بیشتر به عنوان یک ماده خنثی عمل میکند. البته در متون سنتی به این موضوع اشاره شده است که خوردن طلای خوراکی یا آب طلا باعث کمتر شدن استرس، غم و ترس می شود که البته اساس علمی ندارد.

خوردن-طلا-1

شما در رستوران های لوکس و لاکچری میتوانید از این مدل خوراکی ها با روکش یا پودر طلا استفاده کنید .یکی از این مکان های لوکس که طلای خوراکی سرو میکند برج میلاد تهران میباشد که بستنی با روکش طلا سرو میکند که البته با قیمت بسیار بالا به فروش میرسد.

سوالی دارید؟ همین حالا بپرسید
ارتباط مستقیم با پشتیبانی